torsdag 11 februari 2016

Uppdatering

Om det har saknats uppdateringar om Grekland de senaste dagarna på denna blogg så är anledningen följande: jag har nyligen påbörjat en ny anställning. Mitt fokus har därför riktats mot mina nya arbetsuppgifter.

Det är dock min avsikt att fortsätta att bevaka och förklara vad som händer i Grekland. Närmast kommer troligen ett inlägg om regeringens och oppositionens gemensamma dilemma. Ytterligare ett inlägg som kommer inom närtid, förhoppningsvis, kommer att handla om det allt mer troliga nyvalsscenariot.

Det som är relevant att känna till är att allt som skrivs och presenteras på denna blogg utgör mina egna åsikter (och ej min arbetsgivares).

Så har det varit ända sedan denna blogg startades 2012.
Och så bör det även vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar